عشان العشق مش ابن ليلة


حلوٌ جوارُكَ كالسراب
آوِِ أنا إلي جبلٍ يعصمني فاعصمني منك
إني علي شفا حفرةٍ من
فاعصمني منك
……لا عاصم اليوم…
لا عاصم
إني..
إنَّك…
أنت….
هي….
هم…..
اني أخافك..أخشي حدود الضمائر حين تزيد البعد ما بيننا..
المسافات تزيد مع الرحيل.بيني وبينك عمرٌ من الوحشة..والصمت يزيد العمر عمراً والبعد بعداً..
وانا أغوص بخوفي التائه…والخوف في عينيَّ يرتعشك..
اني أحبك…
وما عاد خوفي يستطيع معي صبراً
مارس2007

About alexandmellia

سأكون يوما ما أريد..وما أكون

Posted on January 13, 2008, in ألوان and tagged . Bookmark the permalink. 14 Comments.

  1. مصـ( الخير )ـعب

    مارس يتحفنا بكل ما هو رائع دائما..
    فصل الربيع
    ويوم ميلادي
    والتدوينة دي🙂

  2. ههههههههههههه
    ميلادك طبعا طبعا من اهم الايام في تاريخ البشرية وانا بشكر مارس عليه بقوة بس الربيع ممكن نختلف بقي
    الربيع ده بالنسبه لي فصل الحساسية:)

  3. أزيك
    الصورة بجد جامدة موووووووووووت
    والكلام رائع ….وانطلقى الى العنان بكل قوة بلا حسابات …حتى الخوف له مذاق خاص عندما يتعلق ب…
    تحيااااتى

  4. صحيح
    العشق عمره ماكان ابن ليلة
    ايه العنوان ده؟
    رائع رائع رائع
    تلاتة رائع وفوقيهم واحدة
    كل التحية 🙂

  5. امرأة تقول الذي لا يقال

    انتي ومصطفى عليكم شوية أشكال ((:

    حلوٌ جوارُكَ كالسراب

    ماشي يعني (:

  6. عايش ولكن

    من الاول هقول
    ان انتى كلامك عجب
    ممكن نقول عليه عنب
    تحياتى
    علاء

  7. يمامة شاردة

    ” و”الصمت يزيد العمر عمراً والبعد بعداً

    “وما عاد خوفي يستطيع معي صبراً”

    أسلوبك بجد جميل أوي

    تسلم إيديكي🙂

  8. حسني:
    ازيك انت..-تعرف يا بني انا بفرح فرحة غير مبررة لما بشوفك برة المدونة او جرة المدونة-اديني منطلقة وفاتحة العنان لمشاعري علي الرابع
    بس الخوف بالنسبالي له نفس المذاق في كل مكان(ربما ماعدا في دريم لاند)بس شفت مش انتوا بس اللي عندكوا صور حلوة يعني

  9. ملكة:
    ياهلا ياهلا
    منورة منورة منورة.منورة وفوقيهم حاجات تانية كتييييييييييير

  10. امراة تقول اللي ما بيتقالش:
    هههههههههههههههههههههههههههههههه..مش عارفة ايه علاقة الاشكال دي بمصطفي بس عادي يعني
    منورة اوي
    ——————
    عايش ولكن علاء:
    اممممم والله ده يتوقف علي علاقتك بالعنب وعلاقتي العنب علاقة العنب بنفسه
    وعلي اي حال اهلا وسهلا فيك
    ————–
    اليمامة الشاردة:
    تسلمي:)ومتشكرة جدا لذوقك
    انتي اللي نورتي

  11. إبـراهيم ... معـايــا

    كلاميلاااااا ، إشمعنى أنا مش ظاهر عندي الخط، وعامل رموز غريييبة ؟!!!! ، غيري الخط بعد إذنــــــك

    وتحياتي ، أيضًا

  12. Mohamed A. Ghaffar

    لا معنى للخوف

  13. امرأة تقول الذي لا يقال

    ايه ده؟؟؟؟؟؟
    هي الرموز دي باينة عند ناس وناس؟؟
    أنا مش باين عندي الكلام
    والرموز دي كانت عند مصطفى قبل كده بردو
    وافتكرت انتو اللي قاصدين ((:

  14. أنا مش باين عندي الكلام

Leave a Reply

